Bel mij terug

Naam*

Telefoon*

E-mail*

Of klik hier om een offerte aan te vragen.

De beste service!

 

Wij bieden al 20 jaar de beste service en dienstverlening!

Wij begrijpen als geen ander de wensen van uw zakelijke hotelgasten. De tegenwoordige leadtime is dermate kort dat offertes, adviezen en dienstverlening snel gerealiseerd moeten worden om de zakelijke gast tevreden te stellen.
Onze binnendienst neemt u graag veel communicatie met de zakelijke gast uit handen om snel en accuraat alle wensen van de klant te vertalen naar een duidelijke offerte. Op die manier ontzorgen wij uw Sales & Banqueting afdeling en besparen hen kostbare tijd.
Onze betrouwbare 24/7 dienstverlening, service en producten zijn daar volledig op afgestemd!

J.P. Audio Visueel is sinds haar oprichting een professioneel en vakkundig bedrijf met een ‘onnavolgbare service en dienstverlening’ waardoor we met een grote schare hotels en vergaderlocaties een sterke samenwerking hebben opgebouwd. Samen zijn we succesvol om de zakelijke gast in optima forma te voorzien in al hun wensen.

Ons DNA is een persoonlijke werkrelatie met al onze opdrachtgevers, gebaseerd op wederzijds vertrouwen en gunnen, gecombineerd met een jarenlange hotelervaring, flexibiliteit, kwaliteit van de apparatuur en scherpe concurrerende huur- en verkooptarieven.

 

Waarom kiezen voor J.P. Audio Visueel?

De jarenlange ervaring en expertise heeft van ons in de loop der jaren dé specialist gemaakt in het leveren van AV faciliteiten aan hotels en hotelketens. Door deze unieke dienstverlening zijn wij ‘preferred supplier’ voor vele hotels, bijzondere locaties en zakelijke opdrachtgevers.
Het gewenste eindresultaat is de reden om graag met ons samen te werken.

  • Snelle offertes om de zeer korte lead time te beantwoorden.
  • Engelse offertes indien gewenst.
  • Wij werken vaak goedkoper dan andere leveranciers!
  • Hoge kwaliteit van apparatuur.
  • Proactieve medewerkers op de werkvloer gekleed in maatpak of bedrijfskleding.
  • Onze binnendienst neemt graag werk en alle zorg uit handen van uw salesafdeling in het offertetraject.
  • On-site werkbezoeken en ondersteunend advies plus upselling.
  • Ruime eigen voorraad apparatuur.
  • Spoedleveringen, inzet technici of apparatuur zijn voorkomende situaties die snel worden opgelost.
  • Buiten kantoortijden en in het weekend zijn wij gewoon bereikbaar om uw vragen te beantwoorden en eventuele spoedleveringen te realiseren, 24/7!
  • Wij stellen sponsorbudgetten beschikbaar en geven u een ruime fee op onze apparatuur.
  • Wij maken in deze branche het verschil, u toch ook?

keurmerk

Stuur een e-mail of bel ons voor een afspraak of als u vragen heeft. Wij zijn u graag van dienst.